Monday, August 5, 2013

Ragaz


Saptamana asta nu m-am cumparat nimic.
Ce fain, chiar nimic. Nici macar tigari, aveam un cartus de saptamana trecuta. Nici vise, nici iluzii.
Saptamana asta doar am daruit. Sunt mandra ca nu am facut niciun serviciu sistemului monetar 7 zile la rand :)
Sunt zile cand tot ce am sunt doar clipe cu mine. Cu mine inspirand cu tot sufletul viata in jur, admirand florile de pe pervaz, lasandu-ma mangaiata de briza racoroasa a serii fara ganduri, fara vise, fara asteptari.
Ce miracol sta in fiecare din noi sa fim. Simplu, neconditionat, doar sa fim. Fara dorinte, fara frici, fara prejudecata trecutului, fara intrebarea viitorului. Doar in clipa asta, acum, sa fim.
Gandurile mi-au facut cel mai mare rau, mi-au permis sa sfidez ceea ce SUNT, creatia sacra din mine. Parca floarea mea stie de ce este.. Ea doar este, are un rol sfant si primordial, doar exista fara sa stie sau sa gandeasca de ce. Ea este la fel de simplu chiar daca eu ii impodobesc ghiveciul cu o masca frumoasa dupa standardele mele de muritor orgolios. Frumusetea podoabei jigneste tacerea florii...
Ea doar daruieste. Ei ploaia ii este hrana, soarele ii este mangaiere si mranita ii da seva vietii. Toate isi daruiesc viata unele altora, gratuit, iubindu-se. Si cand moare, floarea mea este parte a vietii noi ce se va naste, simplu, discret, din pamantul ingrasat cu trupul ei.
Atat de simplu. Fara patima, fara frica, fara oprelisti.

Saptamana asta mi-am daruit mie pe mine.

No comments:

Post a Comment