Monday, December 20, 2010

Gratitude list

Cel mai putin probabil atmosfera din jur este prealabila Craciunului. Cel mai putin probabil sutele de masini din trafic conduc sau transporta niste oameni multumiti si fericiti catre magazine unde sa se bucure de magia cumparaturilor de dinainte de sarbatori, catre concerte de colinde sau intalniri in tihna, la un ceai sau un vin fiert, cu prietenii sau familia.
Imi place sa cred ca milioanele de romani care intra luna aceasta in supermarket zambesc in suflet, admira decorul si asculta tresarind de copilarie un colind murmurat de difuzoare. Imi place sa cred ca ne invitam sa parcam civilizat si calm, ca un domn intre doua varste tine unei doamne usa, politicos si zambitor. Imi imaginez ca lumea este multumita ca s-a mai incheiat un an bun, ca vine mosul sau orice alta iluzie frumoasa si creatoare de speranta, ca ne pregatim pentru sarbatori crestine si de familie, dincolo de comercial si tumult..
Atata timp cat gandesc, scriu, simt, anul a fost extraordinar si gandesc, scriu si simt ca urmatorul va fi cel putin pe masura. Voi gandi, scrie si simti mai adevarat, mai curat si mai sus, cu speranta si dragoste de viata.
Voi merge mai departe multumind pentru ce sunt, ce stiu, ce simt si ce am, simtind recunostinta pentru tot ce m-a atins, pentru ce am putut lua bun din ce e in jur, pentru ce am invatat, pentru ca am fost ghidata si am ajutat, pentru soarele diminetii si ostoiala amiezii, pentru pacea pernei calde si mangaierea parfumului asternutului curat, pentru ce am vazut si voi mai vedea, pentru ca am vazut si am pasit in fiecare dimineata, pentru ca familia mea a fost binecuvantata cu sanatate si valori spirituale, pentru prietenii adevarati pe care viata mi i-a daruit.

Si in bradul alb am agatat vise si iubire, speranta si recunostinta, dor si credinta.

No comments:

Post a Comment